مجموع: ۰ تومان
مجموع: ۰ تومان

پرسش‌های متداول

پرسش‌های عمومی ‌

خیر. تمامی اکانت‌ها قانونی هستند و توسط تیم رویال اکانت از استور رسمی (پلی استیشن، مایکروسافت، اپل و ...) خریداری شده اند.

بله. تمامی اکانت‌های ایکس‌باکس و اکانت‌های ظرفیت ۲ و ۳ پلی‌استیشن دارای گارانتی مادام العمر هستند. سایر محصولات و اشتراک‌ها نیز دارای گارانتی مشخصی می‌باشند که در صفحه هر محصول جزئیات آن مطرح شده است.

بله، امکان لغو خرید وجود دارد اما با توجه به هزینه‌های جانبیِ خرید از فروشگاه‌های رسمی خارجی (مالیات، کارمزد و ...) برای رویال اکانت، 10 درصد از مبلغ سفارش کسر شده و مابقی آن عودت می‌گردد.

در صورتی که هنگام ثبت سفارش، کد معرفِ (رویال آیدی) یکی از کاربران فروشگاه در فیلد مربوطه وارد شود، پس از پرداخت و تکمیل سفارش توسط خریدار، 2 درصد از مبلغِ خرید تا سقف 50 هزار تومان در کیف پول خریدار و 2 درصد در کیف پول معرف شارژ خواهد شد که امکان برداشت این وجه با ارسال تیکت یا پیام به پشتیانی رویال اکانت وجود دارد.

کد معرف یا رویال آیدی، یک کد 8 کاراکتری است که از اعداد و حروف انگلیسی تشکیل شده و امکان مشاهده آن در صفحه "حساب کاربری من" با عنوان Royal ID وجود دارد.

با توجه به نوع محصول، پس از پرداخت و ثبت سفارش، از ۵ دقیقه تا حداکثر ۲۴ ساعت تکمیل سفارش انجام شده و اطلاعات لازم در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

پس از تکمیل سفارش، اطلاعات محصول خریداری شده از طریق بخش تیکت‌ها برای خریدار ارسال خواهد شد که این موضوع از طریق پیامک به اطلاع خریدار خواهد رسید.

خیر، با توجه به اینکه تمامی اکانت‌ها به صورت کاملا قانونی از فروشگاه رسمی پلی‌استیشن، ایکس باکس، نینتندو و ... خریداری شده و فقط به یک نفر فروخته می‌شوند (عدم فروش به صورت اشتراکی) به هیچ وجه احتمال بن شدن کنسول و اکانت وجود ندارد.

بله، برای این‌کار لازم است تا با ارسال تیکت یا پیام (در واتس‌اپ یا تلگرام) به پشتیبانی فروشگاه، درخواست فروش اکانت‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس خریداری شده از رویال اکانت ثبت شود. اکانت موردنظر پس از تست توسط پشتیبانی رویال اکانت، برای فروش در وبسایت قرار گرفته و پس از فروش ، ۸۰ درصد از قیمت روز آن به صاحب اکانت پرداخت خواهد شد. بعد از فروش اکانت، فروشنده باید آن را از روی کنسول خود دی‌اکتیو کرده و به‌طور کامل حذف نماید.

بله، در صورتی که محصول درخواستی از قبل در مجموعه محصولات فروشگاه تعریف نشده باشد، می‌توان با تکمیل فرم درخواست محصول، مشخصات محصول درخواستی را وارد کرده تا پس از بررسی توسط تیم رویال اکانت، اطلاعات مورد نیاز اعم از قیمت و شرایط خرید محصول در سریعترین زمان ممکن به اطلاع درخواست کننده برسد.

پس از ساخت حساب کاربری در سایت، با ارسال تیکت از صفحه "حساب کاربری من" امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی رویال اکانت وجود دارد که در اسرع وقت به آن پاسخ داده خواهد شد. همچنین امکان ارتباط با پشتیبانی رویال اکانت از طریق ایمیل، واتس‌اپ و تلگرام با شماره یا آیدی زیر میسر می‌باشد.

شماره تلگرام و واتس‌اپ: 09939920032

آیدی تلگرام: RoyalAccountSupp

ایمیل:info@royalaccount.ir

در بازی‌های اورجینال باگ‌ها و مشکلات نصب و اجرای نسخه کرک شده وجود نداشته و بازی به سادگی نصب و اجرا می‌شود. همچنین امکان دریافت جدیدترین آپدیت‌های بازی وجود دارد. در صورتی که بازی موردنظر دارای قابلیت مولتی‌پلیر (بازی چندنفره و آنلاین) باشد در این اکانت‌ها می‌توان بدون محدودیت به انجام بازی پرداخت.

پرسش‌های پلی‌استیشن و ایکس باکس

در اکانت ظرفیت ۱ فقط امکان بازی به صورت آفلاین وجود دارد و در صورت اتصال به اینترنت بازی موجود در اکانت قفل خواهند شد که قیمتِ کمتر این نوع ظرفیت نیز به همین علت می‌باشد. در اکانت‌های ظرفیت ۲، امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین وجود دارد و هیچگونه محدودتی در نحوه استفاده وجود ندارد. در اکانت‌های ظرفیت ۳ فقط امکان بازی به صورت آنلاین وجود دارد و برای ورود به بازی لازم است تا دستگاه به اینترنت متصل باشد.

در ظرفیت هوم، پس از اضافه کردن اکانت خریداری شده در کنسول برای بار اول و ورود به آن (Sign in)، می‌توان پس از آن بدون محدودیت در سایر اکانت‌های موجود در کنسول به بازی پرداخت. در ظرفیت سوییچ، پس از اضافه کردن اکانت خریداری شده به کنسول لازم است هربار که کنسول روشن می‌شود به این اکانت وارد شده (Sign in) و سپس روی اکانت موردنظر برای اجرای بازی سوییچ شود.

در کنسول‌های پلی‌استیشن در ظرفیت ۱ و ۲ می‌توان در اکانت دلخواه به بازی پرداخت و جوایز بازی (Trophies) را در آن اکانت به‌دست آورد؛ اما در ظرفیت ۳ فقط امکان بازی در اکانت خریداری شده وجود دارد.
در کنسول‌های ایکس‌باکس در هر دو ظرفیت هوم و سوییچ، حتما باید در اکانتی به غیر از اکانت خریداری شده بازی اجرا شود.

اگر اکانت خریداری شده ظرفیت ۱ و یا ۲ می‌باشد، لازم است که حتما روی کنسول اکتیو شود؛ اگر اکانت خریداری شده ظرفیت ۳ است به هیچ‌وجه نباید اکتیو شود.

پس از ارسال اطلاعات اکانت خریداری شده به خریدار از طریق تیکت، حداکثر تا 72 ساعت امکان نصب دیتای بازی وجود دارد.

به غیر از اکانت ظرفیت کامل، تغییر اطلاعات سایر ظرفیت‌ها به هیچ‌وجه مجاز نمی‌باشد. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در اکانت اعم از پسورد، آنلاین آیدی، عکس، غیر فعال کردن تایید دو‌ مرحله‌ای و ایجاد هرگونه تغییر دیگر، اکانت شما از گارانتی خارج شده و ممکن است دسترسی شما به اکانت به‌طور کامل قطع شود.