مجموع: ۰ تومان
مجموع: ۰ تومان

قوانین و مقررات – رویال اکانت

terms_and_conditions

۱- ایجاد تغییر در اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس (به جز ظرفیت کامل) به هر شکلی (تغییر ایمیل یا پسورد، تغییر آنلاین آیدی، غیرفعال کردن تایید دو مرحله ای و …) و همچنین عدم رعایت قوانین ظرفیت خریداری شده خلاف قوانین فروشگاه بوده و ممکن است منجر به مسدود شدن دسترسی به اکانت شود.

۲- وارد کردن اکانت پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در دستگاهی دیگر بدون هماهنگی با پشتیبانی، خلاف قوانین فروشگاه می‌باشد.

۳- زمان انتظار برای دریافت اکانت خریداری شده بین ۵ دقیقه الی 24 ساعت از زمان واریز وجه می‌باشد.

۴- در اکانت‌ ظرفيت ۱ پلی‌‌استیشن، مهلت نصب دیتای بازی پس از دریافت اطلاعات اکانت، ۷۲ ساعت می‌باشد. بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر، در صورت آنلاین شدن در کنسول، اکانت دریافتی قفل خواهد شد.

۵- در اکانت‌های اجاره‌ای ۷۲ ساعت مهلت نصب دیتا به زمان اجاره اضافه خواهد شد.

۶- در صورت بروز هرگونه مشکل برای اکانت‌های خریدار، فروشگاه ۷۲ ساعت مهلت برای رفع مشکل خواهد داشت؛ بدیهی است در صورت عدم رفع مشکل ظرف مهلت مقرر، فروشگاه موظف به تعویض اکانت خریدار می‌باشد. در صورت بروز مشکل در اکانت‌های اجاره‌ای، ساعاتی که دسترسی به اکانت مسدود شده، به مهلت اجاره اضافه می‌شود.

7- امکان فروش مجدد اکانت‌های خریداری شده از رویال اکانت ۲ روز پس از خرید وجود دارد. برای فروش اکانت لازم است تا از بخش تیکت‌ها، تیکتی با این مضمون برای پشتیبانی فروشگاه ارسال شود. در صورت فروش اکانت، 80 درصد از قیمت خریداری شده آن به فروشنده پرداخت خواهد شد.

8- توصیه می‌شود تا خرید محصول موردنظر با دقت کامل انجام شود. در صورت لغو خرید ۱۰ درصد از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد. این موضوع در رابطه با پیش‌خریدها نیز صادق است.

9- در صورتی که خریدار قصد ورود مجدد اکانت در کنسول را داشته باشد، این امر برای 2 بار به صورت رايگان انجام می‌شود اما برای دفعات بعدی ۲۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

10- هرگونه تغییر سیاست از طرف شرکت ارائه دهنده سرویس (مایکروسافت، سونی، استیم و …) و همچنین اختلال در اینترنت که باعث ایجاد مشکل در استفاده از اکانت شود از حیطه مسئولیت فروشگاه خارج است.

11- رویال اکانت، مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده برای اکانت ناشی از تخلف کاربر (به عنوان مثال فحاشی و تخلف در بازی‌های آنلاین و امثال آن) می‌باشد ندارد.

12- پس از فروش اکانت در سایت و یا اتمام مهلت اجاره، لازم است تا با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه، کاربر یا فروشنده، اکانت را دی اکتیو و از کنسول حذف نماید.

13-امکان تغییر قوانین فروشگاه در طی زمان وجود داشته و تمامی قوانین جدید برای کاربران قدیمی نیز برقرار است.

14- عدم رعایت هریک از قوانین فروشگاه، باعث ابطال گارانتی و از دسترس خارج شدن اکانت خواهد شد.